کد خبر: 8777
تاریخ انتشار: مهر 12, 1401گروه : استان
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد «عادل خالقیثمرین» بهعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان منصوب و معرفی شد. به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با حضور صادق ستاریفر، معاون تربیتبدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، «عادل خالقی ثمرین» بهعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی و حکم وزیر آموزش و پرورش به وی اعطا شد. ستاریفر ضمن تشکر از زحمات پنج ماهه محمد شاهحسینی، سرپرست قبلی این اداره کل، حضور در یادواره شهدای فرهنگی و دانشآموز استان را به فال نیک گرفت و شرکت فعال دانشآموزان، فرهنگیان، خانواده معظم شهیدان و مسؤولان در اینگونه برنامهها را بهعنوان یک کلاس و کارگاه تربیتی اثربخش برای همگان بهویژه فرزندان جامعه برشمرد. معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به لطف خدا با پیگیریهای انجامشده، موفق به بازگشایی مدارس و رسیدن به وضعیت نسبتاً متعادل و قابلقبول بهویژه در حوزه ساماندهی و تأمین نیروی انسانی موردنیاز شدهایم که دستاورد مهمی است. وی اظهار کرد: در این مدت، در سیاستهای وزارت آموزش و پرورش مانند عدالت تربیتی، کیفیتبخشی به آموزش و پرورش، تربیت چندساحتی دانشآموزان، شفافسازی حوزههای اداری و مالی، توجه به منزلت اجتماعی معلم، اهتمام به رفع نیازهای مناطق با رویکرد مردمی سازی و مردم محوری توفیقات خاصی حاصل شده است. ستاریفر تغییر مدیریتها و این آمدن و رفتنها را به دو امدادی تشبیه کرد که هر یک از افرادی که قبول مسؤولیت میکند در مسیر رسیدن به هدف بهاندازه خود تلاش میکند و سکان هدایت و راهبری را برای طی ادامه مسیر به فرد دیگری میسپرد و یک یک این افراد سرمایههای بیبدیل نهاد تعلیم و تربیت هستند و آموزش و پرورش قدردان سرمایههای خود است. خالقیثمرین که با حکم وزیر آموزش و پرورش از امروز تولیت نهاد تعلیم و تربیت در استان سمنان را به عهده گرفت، دارای دکترای تخصصی روانشناسی، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل آموزش و پرورش است و خدمت خود را بهعنوان آموزگار ابتدایی آغاز کرده و در طی این سالها مسؤولیتهای مختلفی را از سطح مدرسه تا اداره و ستاد به عهده داشته است. محمد شاهحسینی از 20 اردیبهشت 1401 بهعنوان سرپرست آموزش و پرورش استان منصوب شده بود که با این جابجایی مجدداً به محل اصلی خدمت خود در دانشگاه پیام نور بازخواهد گشت/فارس
وی گفت: آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که بحران کرونا و تعلیق فعالیت حضوری مدارس نظام تعلیم و تربیت و آموزش ما را تحت تأثیر قرار داده بود و بیش از آن مسائل و موضوعات تربیتی را به حاشیه برده بود.
دیدگاهتان را بنویسید